2013. november 27., szerda

Nyereményem Judittól :)

Halihó!
Nemrég nyertem a Judit Nail Polish blogon aminek borzasztóan örülök :D hétfőn megérkezett az meglepetéscsomag és már nagyon kíváncsi voltam, vajon mi lehet benne :)
 Egy kis csoportkép :D
 Essence színváltós körömlakk. Kell hozzá egy hozzátartozó díszítő lakk (amit ma meg is vettem) és ott piros lesz, ahol ráfestem 
 Miss Sporty 3137-es ilyet már rég szerettem volna kékeszöld társával együtt így ez kipipálva ;)
 Essence virágos körömmatricák nagyon kis cukikák <3
 Essence pigment, a 21-es zöld, a képen nem látszik, de a lábujjkörmömön kipróbáltam és nagyon jó-majd jön róla poszt
 Essence Multi Action False Lashes szempillaspirál -bár ilyenem már van, örülök, mert szuper szempillaspirál és így van tánpótlás
 gyöngyök, díszek, szerelőkarika, kapocs
 És ezt a kis cukiságot nem lehet kihagyni olyan édi <3

A gyöngyökből már csináltam karkötőt, bemutatom, ha teljesen kész, csak éppen technocol nincs itthon :(
Nagyon szépen köszönöm Juditnak, igazán tetszenek az ajándékok :D <3

1 megjegyzés:

  1. szia Violetta! örülök hogy tetszik tetszik a csoport kép :) A karkötőt majd mutasd meg *-* A színváltós körömlakkra kíváncsi vagyok! Úgy izgultam hogy mind megérkezzen épségben és megérkezett. :D

    VálaszTörlés