2013. december 2., hétfő

Essence pigment+ bécsi adventi vásár

Helló!
Végre vasárnap elérkezett advent,az 1. gyertya a koszorún, a karácsonyi készülődések megkezdése. Mi még szombaton elmentünk Bécsbe az adventi vásárra, és hát oda kellett valami kicsit karácsonyos köröm. Ki akartam próbálni a pigmentet, hogy vajon körmön hogy teljesíthet, és erre a zöld alapra kentem egy osztrák, fogalmamnincsmilyenmárkájú arany toppert:



Nekem tetszik, szerintem karácsonyos, na akkor lássuk hogy készült:


 nem árt alá papírt tenni


  • átlátszó lakkal le kell kenni a körmöket,
  • mikor még nem száraz, rá kell szórni, nyomkodni a port
  • egyenletesen eloszlatni az egész körmön
  • rákenni még egy réteg fedőlakkot és kész
  • (lemosni a köröm melletti bőrről a pigmentet)
Kicsi pepecselős munka, de szép a végeredméy, ráadásul alig fogyott a pigmentből.




Na és akkor jöjjenek a bécsi képek:
Hunderwasser ház

 belűről is gyönyörű
 még a lépcsők is hullámosak :D
 Én a Hunderwasser házban
 Itt már anyukámmal a Shönnbrunn előtt
 Hát ennek az épületnek sajnos nemtudom a nevét :P
 Szent István dóm belűről

És kívülről
bécsi utca

Gyönyörű karácsonyi díszítés
Ismét én, már a vásárban.

Remélem nem volt túl sok ez a képáradat :D 

2 megjegyzés:

  1. Na így még nem használtam a pigmentet, de jó ötlet :) nagyon klasszak a képek is, jó a sapid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, még sminkelésre egy ideig nem használom, így ki ellett találni valamit :D köszönöm :)

      Törlés