2013. november 3., vasárnap

Essence Colour3

Sziasztok!
Ezt a körmöt még régebben befotóztam, de csak most jutottam el oda, hogy meg is írjam a bejegyzést róla. Pedig nagyon megérdemli! Először úgy voltam amikor az üvegben láttam, hogy szép-szép, meg kell venni, mert 200 Ft-ért ki hagyná ott? Drága anyukámtól megkaptam, mert akkor találtam amikor együtt voltunk a Rossmannban. De amikor felkentem, már teljesen másként gondoltam! Csodaszép smaragdzöld lakk, amire került a csillámos topper. Szerintem az egyik kedvenc lakkom lesz :)
két réteg zöld lakkra jöhetett az 1 réteg topper.




ilyen csillámos nélkül, szerintem így is gyönyörű

Hát nem csodálatos?



A zöld lakk fatázianeve: A Walk in the park
A csillogóé: Stop for an ice cream

2 megjegyzés:

  1. 3 színt ebből én is elhoztam, ezt pont nem. Felkenve nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is vettem volna másikat, de az akciós dobozkában volt és csak ez az egy szín volt de nem bántam meg :)

      Törlés