2013. november 10., vasárnap

Lovely Blink Blink és Pearl Base

Halihóó!
Most a Lovely Pearl Base Nr6-osát hozam, ami egyébként a kaviárgyöngyhöz alaplakk, de magában is nagyon-nagypn szép.Gyöngyházfényű kék szín, tele ezüst mikrocsillámokkal *-* akciós volt, 250 Ft-ot totálisan megért ;)
A középső és gyűrűs ujjamra erre jött a Lovely Blink Blink Nr6-os, ami pedig valami csodaszép fedőlakk, tele arany színben játszadozó fóliadarabokkal <3 ez 500 Ft körül volt





A pearl base-ből azt hiszem 2 vagy 3 réteg kellet  és a tartóssága is nagyon jó 
Szerintem ezek egymásnak lettek kitalálva <3

2 megjegyzés:

  1. Az alaplakk színe nagyon tetszik, de engem ez az új kiadás nem győzött meg, bár eddig ez a legjobb azok közül amit láttam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sok darab van ebből az új kiadásból ami megfott, de amikor először megláttam, tudtam, hogy ezt kell elhoznom :)

      Törlés