2014. január 26., vasárnap

szüliapi ajándékaim

Helló!
Mint már írtam, január 20án volt a szülinapom, az erre kapott (beauty) ajándékaimat szeretném megmutatni:



Ez bizony a cukorkaboltból való, és igen, egy toll és egy szájfény egyben :DD nagyon praktikus, és mellesleg a szájfénynek isteni, kékszőlő illata van



ezt a Da Vinci Vollaré lakkot a bátyámtól kaptam és ez a 17-es


Ezt a kettőt az egyik legjobb barátnőmtől, Zsuzsitól, egy Bravo Girl, egy Milka és egy általa készített grillázs társaságában .<3 Ezek egyébként a Moyra 65-s és a Miss Sporty 060-as, amire már régóta vágytam :)


Ezt egy nagyon jó barátnőmtől, Noémitől kaptam egy lora szájfény és egy Milka kíséretében :)
Egyébként ez egy City 402-es körömlakk




Na, ezeket a cukiságokat kereszt családoméktól kaptam, egy BYS Thank God It's Friday lakk, köröm díszek és köröm matricák, egyébként kaptam még hozzá egy Oriflame parfümöt, egy nagyon szép hópelyhes-rénszarvasos harisnyát, egy könyvet és egy csillogó mamuszt.

Innen is szeretném mindenkinek megköszönni, és neksokára jön egy köröm poszt a miss sporty-val, és csütörtökön plüss körmök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése