2014. január 5., vasárnap

20 dolog rólam

Sziasztok!
Most egy személyesebb bejegyzést hoztam, remélem nem baj, szertném ha jobbban megismernétek
1. Útálom a gombát és mindent ami gombás
2. 5 éve gitározok
3. Eleinte show-táncra, majd balettra és most hip-hop-ra járok és összesen 9 éve táncolok
4. IMÁDOK MINDENT, AMI CSILLOG.
5. Angolul tanulok, gimnáziumban spanyolul fogok angol mellett
6. Nagykoromban műkörmös, fodrász, vagy cukrász szeretnék lenni
7. Borzasztó vagyok fizikából. Jó, persze más tantárgyból sem vagyok túl jó (töri), de a fizika a legrosszabb.
8. A kedvenc tantárgyaim: angol, tesi, matek, ezekből még egész jó vagyok, főleg angolból.
9. Nagyon szeretek sütni-főzni. Főleg sütiket, de szívesen csinálok reggelit, (tükörtojás, rántotta) vagy éppen az ebédet néha.
10. Szeretek sokat beszélni. Igen, ezt elég sokan tudják bizonyítani :)
11. Szeretem a sportokat, kivéve a futást.
12. Jég- és görkorizni egyaránt imádok.
13. Az X Faktorban a ByTheWay-nem szurkoltam, most is imádom őket, főleg Olit <3 (lesz koncertjük Kecskeméten, de egy olyan szórakozóhelyen, ahova 16 éven aluliakat nem engednek be, és ráadásul hajnali 1-kor, de majd lesz máskor is)
14. Járok iskolai énekkarra, és idén még egy iskolai operában (!) is szerepelek.
15. Nagyon szeretem a csillagászatot.
16. Hiszek az UFO-kban. Ne nézzetek hülyének, elég sok logikus magyarázat van rá, de ebbe most nem mennék bele, légyszi tényleg ne nézzetek hülyének :)
17. Nagyon szeretem a leveseket, kedvencem az anya-féle borsóleves *-* ( nagyon örülök a nemrég nyílt levesbárnak)               18. Gyűjtöm a szájfényeket és a körömlakkokat.                     
19. Imádom a hógömböket.
20. Imádom a teát. Kedvencem a menta tea jó sok cukorral, de bármilyet szívesen megiszok :-)

Na van bennünk közös, csajok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése