2014. január 12., vasárnap

Házi pattanás kence

Sziasztok!
Én sajnos pattis vagyok, ezt próbálom krontollálni krémekkel, tonikokkal. Nemrég rámjött a nagy ötlet, hogy akkor keverjek én magamnak otthon, úgyhogy összekevertem mindent, aminek szárító hatása van.

Összetevők:
- Ecet
- Méz (ennek hidratáló és gyulladáscsökkentőhatása van )
- Fahéj
- Citromlé (rendes citromból
- 70%-os alkohol
+ egy kis liszt, hogy összeálljon

Az összetevőket összekeverjük egy kis üvegben, és kész :)

A hatása nagyon nagyon jó, kicsit csíp, de ebből is érződik, hogy tényleg hat. Az állaga olyan, mint azoké a borzasztó műtaknyoké, ezért nehézkes is felvinni (fültisztító pálcikával), de nagyon megéri. Egész estére szoktam felvinni a pattikra és szuper :D
Remélem tetszett és ti is elkészítitek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése