2013. október 18., péntek

Keverjünk lakkot!

Sziasztok!
Nagyon sok blogon láttam, hogy milyen gyönyörű körömlakkokat kevernek az illetők, így
nemrég egyik este fél 11-kor rám tört a kutyulhatnék és megpróbálkoztam az első saját kevert lakkom elkészítésével.
1.Volt egy régebbi Lovely fedőlakkom, amit nem nagyon használtam, és még 1/3 részéig volt.
2. Kiválasztottam sok-sok lakkot és csillámport, amiről azt gondoltam, hogy jó lehet
3. Mindegyik körömlakkból csöppentettem 3-4 cseppet, majd beleöntöttem a csillámporokat, úgy hogy tölcsért formáztam egy papír lapból
4. Össze kell keverni és rázogatni és már kész is :)

 Én ezeket használtam hozzá :)
Nagyjából ilyen lett, még egy kicsi babarózsaszínt adtam hozzá utólag, de nem sokkal különbözik ettől.

+: Nem árt, ha egy papírlapon csináljátok, hogy ne legyen minden olyan 
Nekem kb. fél órába telt megcsinálni, ha van kedvetek, csináljátok meg ti is!

2 megjegyzés: