2013. október 28., hétfő

Álomfogó köröm

Sziasztok!
 Most egy -ahogy a címben látható- álomfogós körmöt hoztam amit cutepolish ihletett. Én is nagy álomfogó lázban égek, olyan szép és közben szolid, de titokzatos ahhhh.... Lehet, hogy a végén még beszerzek ( vagy készítek) egyet ( bár nem sok esélyét látom).
Na de mégiscsak a körmömről lenne szó, tehát először a Lora fehér lakkját használtam alapnak 3 rétegben, majd a gyűrűsujjamra került az álomfogó, a többire pedig tollakkal próbálkoztam zöld, kék, sárga, rózsaszín, lila fekete és nude szinekkel több-kevesebb sikerrel.




és a jobb kezem :) szerintem nem is szörnyű ahhoz képest, hogy bal kézzel készítettem :D

A díszítéshez használt lakkok nagy része Ibolyától nyert lakk, szóval nem tudom a márkáját, a fekete díszítő (amit nagyon nagyon szeretek) pedig ha jól emlékszem Charm Limit, de teljesen lekopott az elejéről az írás :/

Persze nyomába sem ér az eredetinek, de nekem nagyon tetszik :)
Én nektek bejön? Tetszik az álomfogó? 

3 megjegyzés: