2013. október 14., hétfő

Glamour-napi és egyéb haul

Helló!
Nos, én is elmentem a Glamour-napokra a Kecskeméten és Budapesten is a West-end-ben.
Akkor először a Glamour-napos szerzeményeket mutatom:
Bocsi, elég hülye kép, de ma pont ez a ruha volt rajtam-H&M-es 2000 Ft

Ziaja kecsketejes kézkrém-már nagyon kíváncsi voltam a márkára, mert sokat hallottam róla, és csak ajánlani tudom!  Seperc alatt beszívódik és szuperül hidratál.Erre 25% volt.

VAlamint szintén H&M-es táncoss gatyó 20% kedvezménnyel

És jöjjenek a nem Galmour-naposok:


                            
                Ezt a két cuki fülbevalót és a karkötőt a Claire's-ban vettük, itt olyan akció volt,hogy 2 dolog vásárlása esetén az olcsóbbat 50% kedvezménnyel adják, és mindkettő termék 1390 Ft volt.
    
Ezt a két gyertyatartót illatgyertyával a Kikában vettük akciósan darabját 195 Ft-ért.

Ez a cuki, őszies szoknya a Bershca-ban 4995 Ft volt, ez nem volt akciós.

 Nem tudom mennyire értesültetek róla, de nemrég a Rossmannban volt olyan akció, hogy ha veszel egy Essence Colour & Go körömlakkot, vagy 3D szemhélypúdert vagy rúzst, akkor kapsz a jándékba egy Multi Acton False Lashes szempillaspirált.
 Nekem egy Sparkle Sand lakkra esett választásom, a 163-as Hey, nude! fantázianevűre.

 Most a Rossmannban 250 Ft volt minden Lovely Pearl Base lakk, és nem lehetett otthagyni ezt a csodálatos gyöngyházfényű, csillogó szépséget, a Nr6-ost. 



 Ez még egy jó régi Essence trendkiadásból van, most találtam szintén a Rossmannban  az akciós termékek között, a colour3 nevet viseli és a 04. A walk in the park fantázianevet. Egy nagyon szép csillógós smaragdzöld és egy pelyhes lakk. Nagyon kíváncsi vagyok, milyenek együtt.Ez 199 Ft volt.
Plusz: Bátyámnak ma van a szülinapja és ezt az édes tortácskát is kapta :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a fülbevaló! :)
    Kérlek nézz be hozzám:http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/10/best-bolg-koszonom.html

    VálaszTörlés
  2. Köszii :) Szoktam nézni a blogodat, követlek bloglovinon és rendszeres olvasód vagyok kb. egy hónapja ;)

    VálaszTörlés
  3. Akkor remélem látod, hogy díjat kaptál tőlem! :)

    VálaszTörlés