2013. szeptember 16., hétfő

Kedvenc termékeim #1 ajakápolók

Helló!
Kitaláltam, hogy bemutatom a számomra legkedvesebb termékeimet , tbb részletben, nem tudom még milyen rendszerességgel :)
Most az ajakápolóim kezdenek, előre szólok, hogy több Baleás is lesz, ezért bocsánat, de nagyon szeretem őket.

Először is egy Balea szájápoló kezd, méghozzá a Perlglanz azaz gyöngyházfényű:

Szeretem, de közbe nem is, mert ápol, de nem annyira, a színe pedig elsápít, viszont ha keveset teszek fel, akkor nem. Dm-ben szerezhető be.
Ár: kb.:270 Ft  5/5
Ápolás: 3/5
Illat: 3/5 (van egy kis kellemes illata)




Most egy Isana jön, pontosabban a Fruit&Glass mango-papayás darabja:

Egész jól ápol, és az illata az valami mesés! Igazi mango-papaya, nagyon szeretem! Szép színe is lesz a számnak amolyan rózsaszín csillogós.Rossmann-ban fellelhető.
Ár:300 Ft, de kuponnal csak 270 Ft volt. 5/5
Ápolás: 3.7/5
Illat: 5/5



Ez ismét egy Balea, az Intensiv névvel ellátott sheavajjal és argánolajjal :

Ez is igen csak jól hat, az illata nagyon kellemes,nekem kicsit kakaós,nem túl hivalkodó. Kicsit fényessé is teszi a számat.
Ár:270-300 Ft. 5/5
Ápolás: 4/5
Illat: 5/5


Most a Sprite-os következik , eléggé lekopott a cimkéje :

Már nagyon kevés van benne, ami azt jelenti, hogy igazán szuperül hat.Színe nincs, az illata pedig valami isteni!Van egy kis utóíze, de engem nem zavar.Tescoban, Auchanban kapható.
Ár: 649 Ft 3/5
Ápolás: 5/5
Illat: 5/5



És végül, de nem utolsó sorban a kedvencem szintén egy Balea, a Fresh Grapefruit:

Mint a neve is mondja, grapefruitos illatú amit egyszerűen imádok! Olyan frissítő és citrusos! Puhává varázsolja a kiszáradt számat és az egész annyira friss! ez a kedvencem!
Ár: 270-300 Ft körül 5/5
Ápolás: 4,5/5
Illat: 5/5





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése