2013. szeptember 10., kedd

Egy kis körömápolás

Mint ígértem jönnek a körömápolós posztok, most azokat hoztam, amik nekem a kedvenceim:
 

Először is a Moyra körömápoló lakkja, ami tényleg szuperül erősíti és védi a körmeiteket.
Kupakja egyszerű elég hosszú, ecsete hosszi, vékony, könnyű vele dolgozni.
Ára: 350-400 Ft között.






Másodjára a Lovely Körömerősítő széruma, ami tényleg nagyon jó, erősít, véd, ápol, gyorsan szárad.
Kupakja olyan, mint egy üdítős italé, elég nehéz vele dolgozni, de megoldható. Ecsete: semmi extra, hosszú, vékony.
Ára: akciósan vetten kb. 380 Ft-ért, eredetileg kb. 600 Ft







Harmadjára, de nem utolsó sorban a Crystal Nails DEFENDER gyorsan szárító fedőlakkja, :D ami nem igazán ápoló lakk, de mégis csak védi a körmöket a "külső hatásoktól" , és szép fényes lesz.
Ára: ajándékba kaptam, nem tudom :(




Nekem legjobban ezek közül a lovely jött be, de a többi is jó :)
Nemsokára lesz teszt egy jó kis körömpolírozóról is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése