2014. április 14., hétfő

ByTheWay koncert

Helló!

FIGYELEM!CSAK RAJONGÓKNAK!

Ugye hát Glamlour napok volt, és elmentünk vonattal anyával és hugival a West Endbe vonattal, mert tudtam, hogy ByTheWay koncert lesz, és nagyon nagyon izgatott lettem :D . Végigjártuk az üzleteket, vettünk pár cuccot ( erről külön poszt lesz) és háromnegyed órával a kezdés előtt (voltan nálam is elvetemültebbek) és valahogy nagy nehezen beférkőztem a 2./3. sorba :D Aztán elkezdődött <3

Elénekeltek néhány számot, pl.: Álmodj még/You've got it , Happy, Embertelen dal, Read all about it, Létezem.
Sajnos csak fél órát voltak, de utána Oli adott autogrammot a kezemre <3


Sajna Szikit nem láttam :( 
Remélem aki szeretne, egyszer eljut egy koncertre, mert szerintem ez volt az egyik legjobb napom <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése