2014. március 10., hétfő

Hali!
Már megint pinteresten inspirálódtam, találtam is egy szuper képet, de inkább a saját stílusomban próbáltam elkészíteni. Hát, ez lett belőle:




Sajnos párnalenyomatos lett, de ilyenkor hétvégére nem használok fedőlakkot, ezért ezt korrigálni sem tudtam. Alapnak a nálam már jól ismert Lovely Pearl Base Nr9-et használtam, ezen kívül még sok-sok kék lakkot :). Nekem kicsit olyan, mint egy tűz, csak kékben.
OFF: lehetséges, hogy névnapomra (jún.15.) Essence Gel Nails At Home készletet kapok. Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek ilyen, és tud-e róla véleményt adni?Előre is köszönöm :*

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép: ) a gél lakkos dologról Bikiráék írtak és Gothic Beauty Niki is: )

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) Nikiét már elolvastam, Bikiráékét is elolvasom, köszönöm :D

    VálaszTörlés