2014. február 19., szerda

Elfogytak #1

Hali!
Bocsi, most hétvégén nem tudtam magamnak körmöt csinálni, mert pénteken sulibuli volt, akkor nem volt időm, szombaton meg táncversenyen voltam, 6:15-kor indultunk, és 22:00 körül értünk haza.
Viszont, most elég sok termékem elfogyott, ezért szeretnék egy ilyen sorozatot indítani, mert sok blogon láttam, és sokat segít (szerintem) a döntésekben.
De akkor lássuk is:
 

  •  Soliteint Face Tonic:  Jó, mert szépen tisztít, minden koszt és zsírt eltávolít, a pattikat is szárítja egy kicsit, de nem az a fő funkciója.Az illata ilyen mentolos, igazán frissítő és feszes érzést hagy a bőrön
    Újravenném-e?: ez már a második ugyanilyen tonikom volt, szóval már egyszer újravettem, de ezután (már megtaláltam az igazit) nem biztos hogy fogom.
    Ára: kb. 400 Ft, szóval teljesen megéri az árát.
  • Avon Clearskin Blackhead Cleaning Tonik: Hát ő az én szerelmem! Egyszerűen imádom! Nem önszántamból vettem, anyának bejelöltem a katalógusban egy oldalt, ahonnan kértem egy krémet, de ő véletlenül ezt rendelte meg, mostmár látom, hogy nagyon jól tette! Ez direkt mitesszerekre van, de nagyon jó a pattanásokra, az illata olyan alkoholos, van benne szalicilsav, de nekem csak ezek jönnek be. Szuper a leszárító ereje!
    Újravenném-e?: Még szép! Már újra is vettem, azóta is készségesen használom.
    Ára: Akciósan 800 Ft volt, eredeti ára olyan 950 Ft körül lehet.
  • Avon on duty dezodor: Ezeket az Avon deokat is imádom. Olcsók, sokáig kitartanak, szuper az illatuk, és a hatásuk is. Én dezodor nélkül szétizzadom a fejem télen is, de ezzel egy cseppet is alig izzadok, nagyon jó.
    Újravenném-e?: Ezt is már újravettem, csak más illatban, az is itt lesz lejjebb, mert az is elfogyott, de igen, újra fogom venni.
    Ára: 300 Ft, ha jól tudom, legalábbis akörül van.
  • Lora korrektor: Hát ez igazából semmi extra, jó fedése van, nagyon tartós, kicsit felpuhítja a bőrt, ezáltal ez talán 1-2 pattanást "gyártott" , de amit most vettem ehelyett, az nem csinálja ezt.Valójában azért vettem ezt meg, mert ez volt az 1. korrektorom és valami olcsót szerettem volna.
    Újravenném-e?: Vettem egy másik Lorásat, az nem pont ilyen, ugyanilyet nem vennék.
    Ára: 145 Ft.
 

  •  Avon Far Avay Dezodor: Ez a fent említett alany társa, az illatot nem én választottam, szintén anya volt a tettes, de úgy megtetszett, hogy karácsonyra megkaptam a parfüm társát is. Sajnálom, hogy elfogyott, amíg nincs utánpótlás, addig egy Balea fújós Deot használok.
    Újravenném-e?: Persze, ezt már írtam is, csak még nem tudom milyen illatban.
    Ára: még mindig 300-400 Ft körül mozog
  • Fa Sport Ultimade Dry 96h: Nemtudom, hogy ki az aki 96 órán át nem fürdik, a 24-et még megértem, de ez már 4 nap, hát nem értem, de mindegy. Egyébként ezt is nagyon jó, de gyorsan fogy, ami nem jó pont, mert az Avonból július óta 2-t fogyasztottam el, ez meg 1 hónap alatt simán elfogy. Viszont a a jó benne, hogy jó frissítő, az illatát viszont csan kevés ideig lehet érezni.
    Újravenném-e?: Nem.

Remélem nem lett túl hosszú, és azt is remélem, hogy valakinek esetleg segített, a végére itt egy kép a táncversenyről:
Ott vagyok a szemüveges fiú felett rózsaszín felsőbe oldalcopffal vigyorgok :D Mindenkinek további szép hetet és tartsatok ki!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése