2013. augusztus 20., kedd

I love drugstore makeup TAG

Helló! Ezt a TAG-et NIKKII blogján láttam, Ami mellesleg egy nagyon jó blog nézzetek be hozzá :)

1. Mi a kedvenc drogériás sminkmárkád ?
Egyértelműen a Lovely. Nagyon olcsó, ami pluszpont és tényleg szuper termékei vannak.



2. Mik a kedvenc arc, orca és szájtermékeid ?
Arc: Egy jó kis folyékony alapozó, de sajna a márkáját nem tudom, mert lejött róla a matrica, eredetileg pedig a tesómé volt.


Száj: Jaj hát ebből rengeteg van, de drogériások közül is 2-t tudok kiválasztani:
Miss Sporty Miss Coctail kiadásából a 15-ös számú tubusos szájfény, ami tubusában sokkal lilább mint szájra kenve
magában:


 szájon:


És egy Balea szájápoló ami grapefruitos és 1x már újravásároltam


3. Legkevésbé kedvelt termék ?
Tudom, hogy nem kifejezetten drogériás, de a Lora termékek, kiemelve a körömlakkokat, mert hamar sűrűsödnek én nem túl tartósak

4. Mi az a termék, ami alacsony ára ellenére nagyon jó vétel volt ?
A Lovely 2 Baltic Sand lakkja,( itt van teszt: sárgakék ) ami azt hiszem 625 ft/db, de nekem volt kuponom, szóval végképp jól jártam.

Az Astor Fashion Studio 244-es Lily Of The Valley fantázianevű lakk

És az Essence rúzsai közül a 61-es I'm a lobstar fantázianévvel ellátott arany csillámokkal teli narancs színű csoda, amit nem vettem volna meg magamtól, de ez az egy szín akciós volt, kb. 345 Ft.

 csodaszép, de felkenve sajnos egyszerűen nem lehetett normális képet készíteni róla :(

5. Mi a kedvenc alábecsült terméked ? ( Vagyis amit te gyakran vagy előszeretettel használsz, de nem beszélnek róla túl sokat az emberek vagy nem igazán szeretik? )
Ide sorolnám az Essence Colour And Go! lakkjait, mert mindenki mondja, hogy csak 1-2 napot bír ki, nálam pedig simán kibír 3-4 napot is

6. Melyik az a sminktermék ami szerinted túlárazott ?
Szerintem a Max Factor Lipfinity Lip Colour szájfényei, bár tény hogy 2 napig(!) is fennmarad úgy, hogy nem kímélem, mégis sokallom érte a 4199 ft-ot (bár karácsonyra kaptam)

7. Mutasd meg a kedvenc drogériás dupe - od !
Nincs drága smink termékem, szóval dupe-om sincs.

8. Melyik az a drogériás termék ami nem éri meg a felhajtást ?


 Szerintem a Lovely kaviár gyöngyei, bár nekem nincs, de hallottam, hogy 1-2 óra múlva elkezdenek potyogni és nekem azért még ez a kb. 600 Ft is sok.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos vagy :) Köszönöm szépen a megemlítést és a kedves szavakat :)
    Sok kérdésben teljesen egyetértek veled, a Maxfactor szájfényei rettentően drágák, annyit én sem adnék ki érte. A kaviár gyöngyök úgyszintén ... nem érnek semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit ;) örülök, hogy te is egyetértesz :)

      Törlés